En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

happy happy

Publicerad 2012-07-03 19:25:37 i

jag stack ner till Knivsta för att handla för fikat imorgon då jag ringde min underbara vän Sandra  som hade ringt mig tidigare och vilken tur att jag ringde upp. Blev så att jag åkte över till hennes sambos mamma å hängde en stund på baksidan av deras hus och snackade skit. Då hon kommer med en present till min lilltös. Varför frågade jag, det är en muta svarade hon. En muta då hon frågade om jag ville bli hennes barns gudmor...Jag kan säga att jag vart stum och tårarna kom. Självklart! Hennes lilltös kommer om 4 veckor och jag skall få bli hennes gudmor.
 
Härliga dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela