En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

Nu har jag landat

Publicerad 2009-10-16 13:10:13 i Allmänt,

Så idag är det Fredag och man har äntligen börjat landa lite efter veckan som gått. Dock är inte min arbetsvecka över, ska jobba idag och imorgon, men pengar är pengar. Vi åkte på kryssning i tisdags, jag, penis och ollon åkte till Åbo och gjorde det svenska och finska vattnet osäkert. Var riktigt mysigt faktist trots att det var mest 65+ på båten. Vi drack och snackade i flera timmar. Blev en tidig natt då ollon sprang till hytten för att spy och lämnade oss vid cafeterian, citat: Stanna här så går jag till närmaste toa för att spy, får jag hytt nyckeln. Tog ett tag innan penis och jag fattade att hon sprang till hytten. När vi väl kom in dit kände vi hur tunga våra egna ögon var. Så halv 2 tok somna vi på en mycket gungande båt.

Jag panikvaknade dagen efter och trodde att vi skulle gå av båten då den skakade sådär som den gör när den lägger till vid hamn. Jag famlar i mörkret efter min mobil som knappt hade batterier, satte på den och kollade klockan.. GAH: halv 8 på morgonen..vi är ju bara i Åbo då. Skönt bara somna om igen, men ack inte så länge. Kände att jag var panikkissnödig, ni vet sådär så man har ont och känns som man ska spricka. Inga problem tänker ni, det är ju bara att gå på toan. ICKE. Jag låg i överslafen och kan säga..tog min kanske 5 minuter innan jag listade ut hur jag skulle komma ner. Men det gick och när jag skulle upp igen trampade jag lite på ollon som låg å snarka. Vi vaknade igen runt halv 12 då penis och ollon var skräckbakis och att man åkte fram och tillbaka i sängen hjälpte kanske inte så mycket. Så det blev disney channel, godis och massa snack om gårdagen. Väldigt mysigt. Älskar mina små vänner som var med och det vet dom.

Sen kom man iland. Back to reallity och tillbaka till Knivsta. Skulle ju jobba på torsdagen igen och jobba blev det. Fast det gick bra. Penis jobbade med mig för engångs skull och det var riktigt roligt. Kom även en ny boende till jobbet som jag välkommnade:D Så nu sitter jag har, framför tv med Ellen show på tv och lyssnar på hur Kendra morrar i sömnen medans jag väntar på att få börja jobba. Får väl se hur det det blir ikväll med den nya:) Ska bli spännande.

Tänkte titta in hit ikväll och ge er en redogörelse om hur min dag/kväll på jobbet blev:D

Puss på er

PS. Glömde högtalarna till mobilen hemma :P lovade ju att ta med dom till kryssningen...Men men DS.

Kommentarer

Postat av: ollonet

Publicerad 2009-10-16 15:02:52

haha joo de tog ju ett liiitet tag innan ni fatta vart ja var;D..love u:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela