En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

Kära Blogg

Publicerad 2009-10-17 22:56:54 i Allmänt,

Nu är det äntligen helg för min del. Har klarat av ett jobb pass från 14:00-22:00 och utan rast..Det ni. Att det inte blev rast är att detta pass är så dumt. För mitt i alltihopa så ska man lämna avdelningen och resterande presonal ( vilket är 2 st ) med 14 boenden. Kan säga att det är = KAOS. Så då man ska ha sin timmes rast sitter man inte direkt och njuter utan man sitter som på nålar. Men skön kväll ändå. Blev klara tidigt vilket jag tycker är väldigt skönt när man jobbar kväll att man inte behöver stressa och bli klar 1 minut innan man ska hem. Utan nu kan man ta det lugnt, fixa i köket och svara på larm osv. Nu slipper jag stället ända fram till tisdag då jag börjar kl 14:00 igen, så lite helg blir det ändå.

Men nu är ju stora frågan..vad händer? Vad händer denna mörka, blöta och kalla lördags kväll? Vart är alla? Vad gör alla? Ingen aning, men man borde kanske ringa och kolla:D vem vet, penis kanske sitter och smider planer hemma i mörkret.

Om man inte får något livstecken från någon kanske jag borde byta om och sätta på mig min rosa morgonrock och mina vit/rosa Hello Kitty tofflor och kolla på en film. Min rosa morgonrock är sådär as ful men kanske helt underbar att ha på sig. Hello Kitty tofflorna ska vi då inte ens prata om men dom är gudomliga. Som att gå på moln.

Nej men nu ska jag ta och kolla lite efter livstecken och så hörs vi imorgon

Puss på er


rosa och fluff 











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela