En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

Kära blogg

Publicerad 2009-10-18 13:49:37 i Allmänt,

Fortfarande inga tårar så jag skiter i att försöka men ensamare än såhär var det länge sedan jag kände. Sitter här i soffan nu med mina randiga Super duper mysiga pyjamasbyxor från Ellos och tjocktröja och kollar på ngn slags hundprogram. Vad ska man annars göra en söndag?

Söndagar är verkligen en latens dag. Man känner att; Idag står allt stilla. Ni vet, inget bra på tv bara massa repriser, inte är det många affärer öppna och alla ligger hemma halv bakis. Det bästa med söndag är nog att nu får man grisa lite med snabbmat. Sen får jag inte glömma. Det är dagen före måndag AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja Gå nu till närmaste pizza eller affär..Köp ngt gott och försök njut

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela