En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

God morgon världen

Publicerad 2009-10-17 11:59:42 i Allmänt,

Jahaja idag är det dagen efter. Dagen efter ett fylle slag vill säga oc vilket fylle slag det blev. Började med att penis och jag var hemma hos henne och snackade massa djupa tankar ( tack för att jag fick lufta mig lite ) och kollade på idol. Drog ner till den lokala puben/baren/nattklubb C2 och fortsatte kvällen. Lite senare kom Segett, pojkvännen och deras vänner ( bland annat Segetts bror som skulle vara lik Milo). Det blev mycket ölhalsande och shottande med härlig, ljuv dansmusik. Hemgången var fylld med skratt och om inte annat väldigt vinglig för många. Pojkvännen min ( cash ) vart dödspackad och däckade nästan på engång i sängen. För min del kanske det tog 1 timme iaf. Men väl i sänge, jaa det snurrade en hel del och jag blev lite orolig. Fan tänkte jag, jag ska ju jobba idag och jag orkar inte vara bakis. Men här sitter jag och mår tipp top:D

Vissa har tur

Puss på er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-17 12:35:18

hahhaha hur kom ja hem lixom va hände?=O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela