En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

Då blir det summan av kademumman

Publicerad 2009-10-22 13:13:01 i Allmänt,

OKej har väl hänt en hel den sedan sist jag skrev. I måndas tog micke å jag äntligen tag i lägenheten. Vi tog ner allt skräp och alla verktyg, målarfärgsburkar, spakelburkar m.m. Dammsög kanske vardagsrummet 5 ggr. Så nu är det en lägenhet. Dock inte helt klar men en lägenhet. Sen i tisdas åkte vi till flugger färg och beställde tapeten till hallen. Bilder kommer sen. Kanske världens finaste. Kommer blir as snyggt. Senare under tisdagen började jag jobba. Började kl 14:00 och kl. 15:00 var det dags. Vaccin dags mot baconinfluensan. Där satt jag, spruträdd osm jag är och lyssnade på alla som pratade om biverkningar hit och biverkningar dit. Om hur ont vissa fått efter o.s.v. JAg blev mer och mer nervös och det hjälpte heller inte med att sitta och vänta i 40 min på min tur. Men det var över på minde än 2 sek. Gick tillbaka till jobbet och kände: Aa men detta var ju inte så farligt.

Ack så fel. Under arbetspassets gång började min arm bli väldigt stel och göra sjukligt ont. Kunde knappt lufta den. Men tänkte jag, man ska ju hålla igång den annars gör det ont. Så jag fortsatte men det blev tamefan inte bättre utan värre. Sen var arbetspasset slut och jag kom hem. La mig i soffan och skrek så fort ngn eller ngt rörde mig vid armen. Började frossa som satan och kände mig helt sänkt. Gick och la mig i sängen och låg och skakade under täcket. Rullade in mig i den men det fungerade inte. Somnade till slut och vaknade vid 4 med en dunkande huvudvärk och fortfarande frossa. Gick uopop, drack och tog huvudvärkstablett. LA mig igen och somnade om. Vaknade av klockan och mådde ännu sämre. Gick inte till jobbet utan låg och ömsom skakade, ömsom svettades. hade även hjärtklappning och huvudvärk som gjorde att jag knappt kunde titta. så här kände jag mig hela dan igår. suck suck

Idag då. Idag mår jag typ bra, weird men skönt. så snart ska vi sätta upp tapeten och sen ska vi bära in det nya högskåpet till köket. Sen blir det väl att ta det lugnt. Ska jobba imorgon igen...DUBBEL SUCK

Nu ska jag gå och byta kläder till tapet uppsättnings kläder

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela