En annan del av Knivsta

En liten blogg om stora saker

Åhåjaja

Publicerad 2009-10-27 16:46:44 i Allmänt,

Idag har jag inget jobb, kanske väldigt skönt då. Men jag har inte legat på latsidan för det. Jag fick en tid halv 1 nere hos optikern för att göra en synundersökning som jag kan skicka in då jag ska ansöka om övningskörnings papper. Hur jag ser, skall inte diskuteras:P Gick sedan över till Segett för att hälsa på han på jobbet. Var trevligt att snacka lite, iof gick snacket mest i börsens anda men men man lär sig alltid något nytt från denne man. Gick sen till våran närliggande Ica för att handla lite mat till ikväll. Då jag gick runt i butiken fick jag för mig att baka då cashens mamma kommer över idag. Men vaffasiken ska jag baka då? Tänkte jag.
Jag gick till bakhyllan och såg kanske världens bästa uppfinning. Det var redan helt klar smet. bara hälla över i en form och in i ugnen. Så jag köpte det och vitchoklad. Det blev inte mycket i min korg men dyrt blev det för jag köpte TREsemme schampoo och balsam. 85 kr ST!!!!!! Nu jävlar ska håret skina och flyga utan sol och vind.

Väl hemma ringde jag några viktiga samtal, fick inte tag på min massör men får testa imorgon igen då och sedan var det fart på mig. Efter en sallad hoppade jag upp ur soffan och satte på musik. Här skall städas och bakas. Så det var att plocka undan, plocka in och plocka ur som gällde. Bort med saker, fram med saker, slänga saker och spara saker. Då var köket klart. Plockade fram plåt och muffinsformar. Klickade i smeten och la i en bit vit choklad i mitten. In i ugnen i 15 min. Klart! doftade ljuuuvligt.

Sedan var det dags för något minde ljuvligt. Rensnign av vatten låset. Jag väntade mig det värsta men innan jag kunde ens ta mig an uppgiften var det att söka på google efter beskrivning. Hittade en helt fantastisk beskrivning och nu rinner det som aldrig för och det droppar inte längre.

Så sammanfattnings vis: Michis= SUPERWOMEN

puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michis

Jag är en ganska trasig själ som försöker få sitt liv att gå ihop. Jag har precis fått en dotter och har nu bott 1 år i min å min sambos hus på landet, så denna blogg är till för att få skriva av mig lite och kanske sprida lite glädje och även ge tankeställare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela